6/20/13

messy LOs * bałaganiarskie skrapy

Lubię takie bałaganiarskie, ścinkowo-mediowe skrapy. Te poniższe wykonałam na bazie stron z kalendarza, dodając gesso, trochę ozdób, ścinków... Trochę popsikałam mgiełkami, dodałam farbę z brokatem... i postemplowałam stemplami 3rd Eye ;)
I like LOs like these: messy & mixedmedia. Base for making these two below was pages from calendar, I just add some gesso, embellies, paper scraps... Spray with mists, add paint with glitter... and stamped with 3rd Eye stamps ;)



Pierwsza strona to wspomnienie sylwestra :P Jedyne zdjęcie, jakie zostało.Podkręcone w programie, by cokolwiek było widać :))) 
First LO with photo from New Year's Eve. I change it some on graphic program to see anything :)))


Powyżej użyłam małej wersji zestawu beams set, za to na dole znajdziecie bąbelki, romby, linie journalowe:
Above I used small beams set, but on the second LO You  can find bubbles, harlequin and journaling lines:

 


Mam nadzieję, że skrapy Wam się podobają! Dzięki za odwiedziny:)
Hope You like it! Thanks so much for watching!

Used stamps: Użyte stemple:
 journaling lines TES-136 linie harlequin TES-119 bubbles TES-123 beams set SMALL TES-115S - rays - radial background

1 comment:

  1. looks good and creative ... like that new years photo. what a fun workshop photo too!!

    ReplyDelete