4/22/13

Trochę inna kartka ślubna / Slightly different wedding card

Dziś chciałam wam pokazać kartkę ślubną - bez kwiatów, gołąbków i obrączek, ale za to z sercem TES-054 anatomical heart. To jeden z moich ulubionych wzorów stempli 3rd Eye, jest bardzo uniwersalny - nadaje się zarówno do scrapów i albumów, jak i do oryginalnych kartek ślubnych czy walentynkowych. Stempel odbiłam na jasnobrązowym papierze scrapowym, wycięłam, delikatnie wytuszowałam i podkleiłam pianką 3d aby uzyskać przestrzenny efekt.

Today I'd like to share with you a wedding card - with no flowers, doves or golden rings, but with anatomical heart TES-054 anatomical heart. It's one of my favourite 3rd Eye stamp, it's great not only for layouts or albums, but it fits also wedding or valentine's day cards. I've stamped it on light brown scrapbooking paper, cut it out and add some ink on edges. I've used some 3d foam for a dimensional effect.


Użyte stemple: Stamps I've used:

Pozdrawiam!
All the best!

Dorotka

2 comments:

  1. Genialnie oryginalne!! Super karteczka.

    ReplyDelete
  2. Wow - a wedding card that really "tells" something about love and hearts!!!! LOVE IT!

    Hugs,
    die amelie x

    ReplyDelete