3/6/13

Mam cię na oku / I keep my eye on you

Na blogu 3rd Eye trwa wyzwanie z żywymi kolorami! A że uwielbiam żywe kolory, to inspiracja ode mnie również w tych klimatach. 
There is a VIVID Challenge on 3rd Eye blog! And I loooove vivid colors, so that's my inspiration - vivid and colorful.


Karta art-journala w temacie "Mam cię na oku". Użyłam intensywnych kolorów mgiełek - żółci, zieleni i niebieskiego oraz żółtego tuszu pigmentowego. Tuszem odbiłam wzór stempla TES-084 honeycomb6, natomiast głównym ozdobnikiem tła (i nazwiązaniem do tematu) są oczy (TES-001 eyes) zaakcentowane zielenią (wszak Szekspir twierdził, że zazdrość to potwór zielonooki...).
Art-journal card, the writing is "I keep my eye on you". I've used vivid colors of glimmer mists - yellow, green and blue one and a yellow pigment ink. I've stamped TES-084 honeycomb6 with yellow ink, and the most important pattern on my background is eye stamp (TES-001 eyes). Eyes are related to the theme and they're painted green (as Shakespeare said, "jealousy, it is the green-ey'd monster"...).



Used stamps: Użyte stemple:
TES-084 honeycomb6 Eyes - Oczy - tło z oczek

No comments:

Post a Comment