3/30/13

Light Heart * Lekkie serce

Hello 3rd Eye fans!
 Sadly this is my last post as a DT member. It was such a wonderful team to work with. Anyway, I hope you have loved my projects and the card I want to share with you today, is about my  feeling at the present moment.
Witajcie Fani 3rd Eye!
Niestety to już moja ostatnia praca w ramach DT. Zespół, w którym pracowałam, był fantastyczny. Mam nadzieję, że polubiliście moje projekty. Kartka, którą dziś pokazuję, odzwierciedla moje obecne uczucia:


 To create this card I used TES 055 Anatomical Heart Large, which I colored with mists.
To create my background I used TES - 001 Eyes Background and TES- 080 Brick Wall
Użyłam tutaj serca TES 055 Anatomical Heart Large, które zabarwiłam mgiełką.
W tle znajdziecie oczy TES - 001 Eyes Background oraz murek TES- 080 Brick Wall.



 Happy Easter to everyone who celebrates and I will come back tomorrow with something interesting
Życzę Wam wesołej Wielkanocy (dla tych, którzy ją obchodzą), a wszystkich zapraszam jutro na coś interesującego.




Użyte stemple * Used stamps:
TES-080 brick wall Eyes - background anatomical heart L (large)  

1 comment: